Najnowsze Wpisy

My birsdej!!!!.... Komentarze (4)
29. maja 2003 18:09:00
linkologia.pl spis.pl

halo!!! dzisiaj sa moje urodziny i postanowilam napisac notke!nom dzisiaj bylo fajno w szkole,zwlaszcza ze przed ogladalam "Th13en ghost"---->a taki fajny horror .wcale nie byl straszny.a za to ta pizza TAK! ble ble!! w szkole tesz fajno....ale najlepiej w domu bo brat powiedzial ze moge siedziec na kompie ile chcem!!(to ta dobra strona medalu a ta druga to ta ze mama kazala mi pozmywac,podlac kwiaty i poslac luzko michala)ale szkoda ze ten fajny dzie sie konczy ....tak jak ta notka.pozdrawiam wszystkich ktorych znam!!!papcio gapcio!

magda14 : :

linkologia.pl spis.pl

dzisiaj w naszej druzynie byl obchodzony dzien matki.oczywiscie w schronie zjawila sie gromadka przestraszonych mam (niekturych ofkors)i zaczelo sie............od przedstawienia....co prawda krotkie ale ile radosci wywolalo u mam!!hehe puzniej gra gwizdek (nie bede tlumaczyc bo moze przytrafi wam sie w to grac)i kilka nastempnych gier....poziej poczestunek i slajdy...byly super moze to przekona moich rodzicow do obozu na ktory barddddzo chcem jechac...pikne widoki , wspaniali ludzie hehhe .nastempnie po slajdach bylo jescze kilka konkursow i zaspiewalismy dla mam . kazada z mam dostala serduszko z masy solnej i wszyscy sie cieszyli.pozniej byla gadka mam na temety dziwne :"ale ja sie ja boje puscic ssama na ten oboz","ale nic jej nie grozi prze pani"........itp.gdy mamy wyszly zaczelismy sprzatac i puzniej gadac .ten dzionek byl fajny..................ale musialam wracac do szarej i ponutej rzeczywistosci...i musialam napisac referat o Jowiszu..ble ble ble .oki koncze i pozdrawiam :cala 29bdh cale osiedle i cala szkole (i reszte swiata)papcio gapcio

magda14 : :

linkologia.pl spis.pl

tak zastanawialisci esie kiedys czy jestescie wojownikami swiatla?Ja tak i mysle ze nim jestem.kazdy z nas jest a o to kilka prawd zyciowych wojownika swiatla:                                                                                                                     

Kazdy wojownik swiatla bal sie kiedys podjac walke..................

Kazdy wojownik swiatla zdradzil i sklamal w przeszlosci..............

Kazdy wojownik swiatla utracil choc raz wiare w przyszlosc.........

Kazdy wojownik swiatla cierpial z powodu spraw, ktore  nie byly tego warte...........

Kazdy wojownik swiatla watpil w to ,ze jest wojownikiem swiatla...............

Kazdy wojownik swiatla zaniedbywal swoje duchowe zobowiazania...........

Kazdy wojownik swiatla mowil"tak"kiedy chcial powiedziec "nie"...............

Kazdy wojownik swiatla zranil kkogos kogo kochal....................

I  dla tego jest wojownikiem swiatla .Bowiem doswiadczyl tego wszystkiego i nie utracil nadziei,ze stanie sie lepszym czlowiekiem.....................

tekst pobrany z ksieazki Paulo Coelho"podrecznik wojownika swiatla"<-------- warto przeczytac!!!!!!!!!!!!!

magda14 : :

linkologia.pl spis.pl

wlasnie doszlam do wniosku ze zycie jest okrutne.wielu ludzi nie ma dachu nad glowa,wyksztaucenia,pracy a nawet najblizszych.Do tego wniosku dosszlam jedzac pierogi z kapusta i grybami.przecierz nei kazdy moze se je zjesc.nawet kawalek chleba to jusz cos.na dworcach (w tym pprzypadku Warszawaskim)jest masa ludzi ktora spi tam i gloduje.Raz gdy bylam w Warszawie z mama to podszedl do nas na dworcu jakis zebrat i poprosil "na chleb"mama wtedy dala mu 4 kanapki i 1litr picia .a on zwia...czemu?bo tak naprawde chcial utopic swoe smutki w wódce abo w piwsku.tak to wedug nich najlepsze bo policja zgarnia ich puzniej na komisariat .a im t odpowiada....czemu?bo maja cele do spania , wode i chleb.wygodne.nie myslcie sobie ze do takich refleksji dochodze gdy cos jem alo pijepo prostu to jest zycie .ktos kiedys powiedzial ze "Ktos placze abysmy my sie smiali"to prawda to jest najprawdziwasz najokrutniejsza prawda......

magda14 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

mika94 | dumeczka | unseeera | thomas-xv | komiksofnia | Mailing